Tijdens het Qumedia-event op 3 februari 2014 vond de uitreiking van de Keuken- en Interieurmagazine (KIM) Marketing Awards plaats. Arte, maatwerkspecialist van o.a. keukenbladen, won de award in de categorie productinnovatie met: Arte presents Dekton by Cosentino. Het nieuwe ultracompact materiaal van Cosentino met talloze toepassingen, zoals keukenbladen, wanden&vloeren en buitengevels.
De award is gebaseerd op een representatief onderzoek onder diverse inkopers, in opdracht van de redactie van Keuken & Interieur Magazine. Eerder won Arte de KIM Award in de categorie ‘Beste Leverancier’.
Dat Arte juist in de prijzen is gevallen in deze categorie is voor Arte een kroon op haar werk. Als platinum partner van Cosentino had Arte reeds de primeur van Dekton tijdens de afgelopen Küchenmeile. Daarnaast is Dekton afgelopen december tijdens de huisshow van Arte groots geïntroduceerd. Met diverse live demonstraties in de maatwerkfabriek van Arte konden bezoekers met eigen ogen de mogelijkheden en bijzondere eigenschappen van Dekton ervaren. Ook kon men genieten van demonstraties op de nieuwe waterjet. Deze machine kan iedere gewenste vorm met uiterste precisie snijden, zowel uit Dekton als andere materialen zoals keramiek.
Geef een reactie