
Foto: Gaggenau
Dichtbij haar plaats van herkomst in het Zwarte Woud opent Gaggenau in het Franse Lipsheim in de Elzas een brand center. Sinds de jaren ‘70 bevindt zich hier de belangrijkste productiefaciliteit van de fabrikant van hoogwaardige keukenapparatuur. Ingericht in de stijl van de Gaggenau merkarchitectuur is het nieuwe centrum de ideale plek voor allerlei soorten evenementen.
Het nieuwe brand center is een eerbetoon aan de standplaats Lipsheim die met ongeveer 320 enthousiaste medewerkers voor een groot deel aan het succes van Gaggenau en de BSH bijdraagt. Door de nabijheid van de belangrijkste productiefaciliteit van het merk is het bovendien een bron van inspiratie en een ideale locatie voor allerlei evenementen zoals trainingen, kookworkshops of ontmoetingen met zakenrelaties.
Exclusieve ambiance
Het ca. 330 m² grote brand center straalt openheid en ruimtelijkheid uit. De ruimtes, waaronder een multifunctionele ruimte, een scholingsruimte en een live cooking-zone, zijn flexibel inzetbaar voor groepen van verschillende groottes. Het DNA van het merk is met de voor Gaggenau typische showroom-architectuur in elk detail te ervaren. De warme uitstraling van hout vormt een bewust contrast met de apparatuur van edelstaal en glas. In de multifunctionele ruimte geeft een Heritage Wall, gemaakt van het hout van een 100 jaar oude Schwarzwaldhütte, met objecten, foto’s en grafieken een indruk van de 330-jarige geschiedenis van het in Gaggenau opgerichte bedrijf.
Geef een reactie